FUNNY AS HELL

En rolig grej som hände för..några månader, något vi hållt mest internt. Men nu har Matilda spridit ut det på sin blogg. Allting är alltså taget från Matildas blogg.


"MSN-talk
En sak som vi brukar reta Therese för, är min pappa. Rolig historia!
Pappa skulle hjälpa mig med datorn, så han satt framför den och jag bredvid. Så loggade Therese in på msn och pappa skrev.

Pappa: Hej Therese, det är Staffan.
Therese: Hej Staffan! Vad har du på dig?
Pappa: Trasig T-shirt, lortiga jeans och skitiga strumpor.
Therese: Okej......(och slutar skriva).

Hon trodde det var jag som skulle vara lite rolig och säga att det var Staffan, så hon körde på lite "heta linjen"-snack. Sen så kom hon på att min pappa heter Staffan. Sen kan ni räkna ut resten! Den som har garvat mest åt det här är iallafall pappa och Therese's mamma."

Ja, en pinsam och ack, så sann historia! Jag tycker det är grymt kul och ja, jag har nog en förkärlek för äldre män...

Kommentarer
Postat av: Johan

noooooooooooooo shit......

2009-11-05 @ 23:00:58
Postat av: clara

hahaha! Fortfarande lika roligt som när du berättade det för mig första gången!!

2009-11-06 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback