FINALLY FRIDAY

God morgon va!
Fredag är det, så grymt skönt. Jag har väntat extremt länge, känns dock mer som måndag än fredag. Kanske beror på att jag inte varit på praktiken sedan i tisdags. Men nästa veckan blir det ändring, yeey. Det finns dock något att se fram emot nästa vecka också. Jag och min baby åker till Göteborg och spenderar helgen där ensamma. Pussar och kramar - mys. Jag har suttit från klockan 8 och trixat med Värmbols almanacka till 2010, inte alltför skoj kanske men jag får i alla fall något att göra. Men nu är allting klart och jag kan inte göra mycket mer än att vänta på att folket här ska få fram en kalender för 2010 till mig. Nu blir det en illustration och hoppas på att Johan ska känna sig bättre. Han tog svinisvaccinet igår och hade feber i tempen 39,2 igår kväll. Kul födelsedag liksom. Men han ska nog bli frisk. Jag blir bara nervös till torsdag. Nej, jag gillar inte sprutor. Jag älskar blodprov, det är inte samma sak. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback