23/11-09

God morgon!
Jag sitter på praktiken, as usual, och gör INGENTING. Det är tragiskt så tråkigt det är. Men jag räknade ut att det bara är sju dagar kvar nu så jag ska nog överleva trots allt. Om man ska se det positiva i det depressiv så hinner jag ju göra skitsaker jag inte hinner annars i skolan. Som att titta på bloggar, glo lite extra och faktiskt läsa, inte bara titta på bilder. Och att göra lite extra skolarbete, det är fantastiskt hur många ord man hinner skriva på en halvtimme om man engagerar sig lite. 
Nåja, jag har varit hos darling i helgen. En sån bra helg också, födelsedagsfirande, biobesök och en massa mys. Underbart mina vänner, underbart! Nu är det bara 4 dagar tills vi åker till GBG för att spendera lite tid tillsammans, ensamma. FINALLY. Som vanligt har jag skrivit en av dessa berömda listor, om vad jag ska göra i veckan. Bland annat ska jag packa upp väskan från helgen och börja packa för kommande helg. Jag ska vaccinera mig och ja, jag är rädd för sprutor i armen. Jag ska ha miljoner av ansiktsmasker eftersom det är ja, vintertider och min hy har inte sin bästa tid. Jag har körlektioner också, och så ska jag hinna mejla ett svenska-arbete, påbörja ett nytt, skriva engelska-arbete och samtidigt som allt det här, ska jag inte glömma att vara glad, trevlig och en sjuhelvetes bra flickvän. Nu ska jag läsa bloggar, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback