2½ dag

Hellu!
Vaknade för några timmar sedan, insåg att det var söndag och satte igång en film iställe för att gå upp. Har ätit frukost för ett tag sedan och väntar på att den ska lägga sig så att jag kan ut och springa. Jag ska tydligen ta med mig en hund också. Ja, söndagar är alltid lika roliga, jag ska ägna dagen åt att springa, duscha, städa rummet och toaletten och försöka sätta mig in i trafikteorin. Förhoppningsvis blir det en helt okej söndag. Jag ser fram emot nästa vecka på praktiken, jag kommer ju bara vara där 2½ dag, vilket passar mig väldigt bra! Anledningen är att jag åker till Lucky 7 på onsdagen för att tatuera mig med Matilda, torsdagen har jag engelska c lektion och det är onödigt att åka dit 1½ timme, fredagen går jag bara halvdag pga engelska c-lektion. Och Voila! Där har vi 2½ dagar.

Hörs sen, springtur NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback