student nu, tack!

God kväll, eller god natt är ett bättre ord för hur jag känner mig.
Jag är så fruktansvärt trött just nu, framför allt på skolan. Det är så himla mycket nu så jag knappt hinner tänka, jag antar att jag måste börja planera bättre helt enkelt. Nu har jag i alla fall skrivit klart ett av alla arbeten som ska vara klara nästa vecka, eller när det nu är. Om jag inte minns fel är det nästa vecka det mesta ska vara klart, imorgon ska jag koncentrera mig på svenskans "gott och ont" och även engelskan då vi ska skriva om ett ämne - mitt är Ku Klux Klan. Jag valde det nog mest för att jag är lat, i ettan gjorde jag ett stort arbete om organisationen vilket jag fick VG eller MVG på, så det känns ganska bra att välja det till engelskan faktiskt. Det känns ändå så dumt att klaga på hur vi har det nu när det finns program som samhäll som har såhär hela året, jag skulle behöva ett riktigt sabbatsår. Så skönt att det snart är sommarlov, mitt sista sommarlov. Läskigt men sant, men mest av allt skulle jag vilja ta studenten nu, eller egentligen inte. Det kanske är bra trots allt att jag har ett år kvar? Pjuh, skönt att få skriva av sig lite, nu ska jag krypa ner i min sköna, underbara säng och se på SATC, tacka gud för den serien.
Puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: Viktor

Ett år kvar. Tjallalala. Ett år kvar! :D

2009-05-07 @ 09:40:56
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback