som en bal på slottet....

Nu har jag kommit hem efter att ha fotograferat Adam och Sara tills de ska på balen som är för alla studenter och deras dejter. Jag blir lite smått avis faktiskt, men nästa år ska jag gå i alla fall - och Johan kommer inte undan, hur väl han än vill slippa ;). Men som sagt, nu är jag hemma och ska börja redigera alla dessa vackra bilder jag tog. Frågan är nu bara om jag ska ut och springa en bit kanske? Hm, eller så springer jag imorgon, jo, så tror jag att jag gör.
Ikväll får jag besök av Maria och Anna i alla fall, vi ska äta tacos och till efterrätt blir det glass och jordgubbar, och självklart ska vi se melodifestivalen och hejja på Marlena.

Men nu, till redigeringen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback