small problems turn your world up-side-down

Jag kan säga att jag är på ett mycket bättre humör nu än vad jag var i morse, väldigt mycket bättre till och med. Just nu går i alla fall allt min väg, nästan kan vi väl säga. Jag upptäckte före lunch att jag hade fått tandkräm på min tröja, det är verkligen ett sånt litet problem som kan dra ner mitt humör, men strunt samma. Jag och Maria är äntligen klara med Claras present sen när hon fyllde 18 år, den 1'a april men vad tusan, bättre sent än aldrig eller hur?

Nu håller vi återigen på med illustrationen av kändisar och människor och jag hoppas att min blir klar idag, så blir det till att visa två på samma dag, fint va? Men vi hoppas på det bästa så ska jag nu skicka den ena illustrationen till min mejl så lägger jag upp den när jag kommer hem.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback