sleepy

Nu är jag sådär fruktansvärt trött igen, sådär så jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Så min plan just nu är helt enkelt att gå och lägga mig snart. Imorgon ska vi som sagt paddla med klassen och klockan 18:00 åker jag hemifrån och mot Norrköping för att därifrån åka mot Jönköping, 21:40 är jag framme. Och nu har jag fyllt på Ipoden med med ljudbok, Kvinnorna på tioende våningen tror jag den hette, det blir nog intressant. Förresten så tror jag att jag skippar att ta med datorn imorgon, väskan är tung som den är redan nu och då har jag ändå inte packat ner necessären än, varför ska det alltid bli så himla mycket packning när man ska åka någonstans?

Men som sagt, sovtajm!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback