sick and tired

God morgon!
Jag är så jäkla trött, helt sinnes. Som jag misstänkte igår har jag fått en träningsvärk som gjorde att jag knappt kunde lyfta tandborsten i morse, men jag antar att det är ett gott tecken? Just nu har jag precis gjort klart illustrationen på mig och Johan så den dyker upp här på bloggen under dagen, den blev faktiskt helt okej och jag är nöjd. Jag längtar så otroligt till helgen nu, hela veckan har jag varit någolunda pigg men så igår kände det som att alla krafter tog slut, det tog bara stopp. Jag har inte varit så trött på länge så det verkar som att  träningen och promenaden verkligen tog musten ur mig. Jag är trött på allt plugg som är för tillfället, det känns som jag håller på att drunkna av allting. Jag orkar helt enkelt inte och jag vill bara inte, men jag antar att det bara är att andas, pusta ut i 5 sekunder och därefter köra på igen, idag blir det full rulle, en pluggdag på full speed innehållande psykologi, svenska och engelska. Åh, jag vill bara lägga mig ner och gråta, skrika att jag inte vill. 
Det känns som att det här börjar bli en väldigt negativ blogg, men stå ut, jag kommer tillbaka. Jag är bara nere i en svacka. Nu blev jag lite småglad igen, min grafiska kommunikations lärare kom precis och kollade till min illustration och han tyckte den blev jättebra, nu fick jag upp mitt humör lite i alla fall. Tack för alla snälla och peppande lärare. 

Nu ska jag skriva konstnärligt och fint.
Wish me luck.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback