pyttsan

Mina ögon är helt slut, men en uppgift i psykologin ska jag allt dra mig igen. Jag har sällskap av melodifestivalens musik, inte mycket att hänga i granen om ni frågar mig. De flesta ser ut som de arbetar på en cirkus eller ska på maskerad. Men om man tänker efter är det ju faktiskt dem man lägger märke till, men vi håller tummarna för Marlena, eller hur? I övrigt måste jag lägga in bilder på ett usb-minne tills imorgon för att fortsätta med en uppgift jag har i skolan, suck vad trött jag är på allting som har med skolan att göra just nu. Men nu ska jag fortsätta med den innerligt tråkiga psykologin, som jag i övrigt ångrar att jag valde som kurs, och se om jag förstår något av nästa uppgift. Sanningen är att jag trodde att det skulle bli den roligaste kursen på hela året, jo pyttsan!

Sov gott med er.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback