one down, five to go

Åh, jag är så jädra stolt över mig själv just nu! Jag har äntligen fått klart ännu ett kapitel av psykologins a-kurs. Kapitlet kändes som en evighetslång process men nu, äntligen är jag färdig! Nu har jag i och för sig "bara" 5 kapitel kvar, men det går framåt. I helgen ska jag verkligen ta tag i det, på riktigt. Hela plugg-dagen har jag lyssnat på musik, är inte det jordens bästa drog ändå? Bara få en massa fina, vackra, fantastiska ord insjungna i öronen och bara njuta, slappna av och fortsätta plugga....jag antar att jag förstörde stämningen där va? Jag ska i alla fall sätta fart med svenskan nu, "Gott och Ont" var det ja, låter det roligt? Det finns nog värre skoluppgifter man kan göra, men just nu låter inte ett dataskrivet A4 speciellt lockande.

Jag bloggar i alla fall senare och slänger upp lite musik.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback