me and a bus

Veckan är slut, i princip. Morgondagen kommer gå åt att paddla kanot tillsammans med klassen, drygt 18 kilometer ska vi paddla. Därefter ska jag skynda hemåt och duscha och göra mig någelunda fräsch innan jag tar bussen till Jönköping och min kärlek, 19:00 går bussen och är inte framme i Jönköping förrän klockan 21:40. Förstår ni hur mycket jag kommer ha tid att sova? Men jag funderar faktiskt på att ta med datorn eller så för att kunna redigera alla bilder jag inte fixat än. Men vi får se hur det blir, troligtvis kommer jag bara ha tid att sova och lyssna på musik. Jag måste be min bror om att få låna hans Ipod imorgon så jag kan lyssna på någon ljudbok eller så, låter inte det ganska så skönt? Men nu ska jag sätta mig och koncentrera mig helt på att redigera alla bilder jag tog i lördags på Adam och Sara så hoppas vi på att ni får se resultatet lite senare idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback