magkänslan på topp

Vad jag tycker om datum har jag kommit på. Speciellt den 8/8, fråga mig inte varför men just ljudet. Åttonde i åttonde, jag tycker nog att åttor är väldigt fina, kanske för att dom är så runda, jag vet inte riktigt men åttonde är ett fint ord. Om jag skulle fått välja ett datum att det skulle hända något speciellt skulle det säkerligen bli den åttonde. Jag har en så himla fin magkänsla idag, över huvudtaget. Jag vet inte riktigt varför men allting känns så bra, jag trivs helt enkelt med mitt liv just nu. Det är så skönt att ha den känslan en hel dag, allting går som man planerar och ja, allt funkar och går min väg. Förresten känner jag att jag har en enormt shoppingbehov, men icke, jag ska spara alla mina pengar nu ifall jag inte får sommarjobb. Men jag har bland annat hittat ett finfint solpuder vilket jag skulle behöva nu, men jag ska försöka att ha så lite smink som möjligt så man kan få lite färg på den svenska hyn, sen har jag hittat en bikini från H&M men den önskar jag mig av Johan istället, därefter har jag hittat en kjol som är en dröm på Blondinbellas blogg. Men nu ska jag kika vidare på Ballar av stål, just nu det mest störande programmet som finns, man vill sluta se det och ändå fortsätter man, huh!

Sov gott sweethearts.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback