lugn&ro

Nu är jag hemma igen, mina ögon gör fortfarande ont efter att ha suttit och nötit i illustrator i skolan inför en uppgift. Vi ska nämligen göra en bok om "lugn & ro", vi ska visa vad gör oss lugna och hur vi känner oss trygga, jag har slutligen valt ut en av bilderna att illustrera och det fick bli en sommarbild på mig och johan. I vilket fall så cyklade jag ifrån skolan i spöregn runt tjugo i 2 och har nu tillbringat min tid tillsammans med Lovisa på Coffeehouse, pjuh! Nu ska jag sätta mig in i psykologins värld, men först - dammsugning av rummet. Dammråttorna börjar komma fram, huh!


Här är bilden jag illustrerar, förhoppningsvis får ni se den imorgon redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback