last night

God ehm....morgon.
Jag halvligger fortfarande i sängen med pyjamas, jo, det är faktiskt riktigt sant. Men så snart jag har skrivit det här inlägget ska jag slänga mig i duschen och sen ta itu med allt plugg som bara ligger och ropar efter mig. Gårdagen var fin, trevligt folk och så vidare men jag var i vilket fall inte på något vidare festhumör. Vi åkte hem ganska tidigt, runt tolv skjutsade mamma hem oss så vi fick sova. Jag vaknade i morse/ i natt första gången runt 4, låg vaken till halv 5 och därefter har jag sovit som en stock enda tills halv 10. Därefter har jag tillbringat min tid åt att äta frukost åt Ronja Rövardotter, Pippi på rymmen och Mannen som talar med hundar. En helt okej morgon och nu tänkte jag hoppa in i duschen och få igång hjärnan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback