in birthday-present....

Nu får det vara färdig-pluggat för min del. Jag klarade av att skriva ungefär 10 rader på mitt arbete till svenskan och nu känns det som att ögonen ska gå sönder, och huvudet. Nu ska jag istället packa väskan tills imorgon och börja göra mig iordning i sängen. Så får jag helt enkelt skriva klart det i skolan imorgon istället. På något sätt pluggar jag bäst hemma, men ändå så pluggat jag väldigt bra i skolan också, så länge jag inte bli distraherad av något annat vill säga. Men nu, istället för att sitta här och uggla sönder tänkte jag snabbt lägga upp en låt i nästa inlägg. Min önskelista tills min födelsedag börjar förresten bli riktigt lång, eller lång och lång, den är längre än vad den var förra året i alla fall. Just nu ser den ut såhär:

- Pengar (vem behöver inte det?!)
- Presentkort (på åtskilliga affärer, H&M, MQ, Ikea, make-up store, biobiljetter och massage)
- Adobes program (indesign, photoshop och illustrator)
- SATC-boxen
- Cykel eller bil (välj själva)
- Kameraväska
- Ipod Classic
- Locktång
- Akustisk gitarr (mest för att det är så himlans fint)

Några grejer till ska jag nog kunna fundera ut. Men det får jag göra imorgon.
Sweet dreams på er.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktor

www.TankaHemIndesign.se ? ;)

2009-05-14 @ 10:08:16
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback