illustration

Nej fy, jag måste bättra mig med bloggandet, omedelbums!
Det har varit en väldigt slapp dag faktiskt, vi började med att illustrera och min blev klar, ni kan se den här nedanför. Därefter hade vi idrott, fotboll stod på schemat men jag fick ta en springtur istället, helt okej faktiskt. Lunch och därefter svenska/textkommunikation som jag bara var på i en halvtimme. Sen blev det hemcykling. En fin dag faktiskt, vädret är däremot inte lika fint, mulet och dant och känns som att det kommer bli regn vilken sekund som helst. Usch, det ska ju vara varmt nu, varmt och soligt! Men nu är mina tankar att plugga något så jävligt så allting trillar bort från "att-göra"-listan. Jag är faktiskt väldigt trött på skolan nu, jag trodde jag var nere i en liten svacka men nej, den är tydligen väldigt lång. Jag känner att jag bara är så otroligt seg och framförallt i de mindre roliga ämnena. Men vad ska man säga? Kämpa på?




Åh vad jag avskyr att färgerna blir helt förstörda, men ni ser ändå resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback