fruit

Sådär ja, dagen träning är avklarad. Jag och Mickis var ute och gick i ungefär 1 timme och en kvart, helt okej promenad men de sista metrarna släpade vi oss verkligen fram, drog fötterna i backen och hej å hå, tungt var det. Men nu är jag hemma i alla fall och har precis fyllt på energiförådet med en massa frukt, mums! Som jag lovade igår lackade jag mina naglar igår, mest för att mina naglar ska bli starkare. Men här är de i alla fall.

Nu ska jag i alla fall läsa och skriva om Sverigedemokraterna, yey!


Vad tycker ni? Helt okej va?


Kommentarer
Postat av: driola

heej darling! vill höra med dig om när vi ska fota? när är du här? =)

2009-05-06 @ 22:03:54
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback