friday

Det blir en väldigt sen uppdatering ikväll. Efter skolan tränade jag ben och armar tillsammans med Mickis och Ellen. Det blev bastning och därefter åkte vi hem, det är så himla konstigt för om jag duschar i badhuset blir min hy väldigt knasig, det blir torr och killar och sticks, så när jag kom hem tog jag helt enkelt ännu en dusch och smorde in mig rejält. Vid halv 6 kom Lovisa hit, vi bakade kokostoppar (recept kommer imorgon) och kollade på film, väldigt trevligt men hon åkte hemåt redan klockan halv 11, lite tråkigt men ja. Det har varit en helt okej dag i alla fall. Jag ser verkligen fram emot imorgon, alla treor ska ju på bal och jag ska fotografera Adam och Sara innan dess, ni kommer så klart få se bilder imorgon, senare. Eller på söndag, jag har inte kommit fram till vilket än. Men nu ska jag alldeles strax sova och verkligen vila ut - jag gissar på att jag kommer komma upp ur sängen runt....halv 1? Det är så skönt att få ligga kvar i sängen länge, helst så ska man ha en pojkvän då som gör frukost på sängen åt en då, men jag säger bara onsdag. Onsdag är min favoritdag för den här veckan, och söndag är min värsta, som vanligt.

Men nu ska jag leta efter en fin låt och därefter sova.
Natti natti.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback