dvärgschnauzer

Jag har en liten blogg-torka känner jag, men nu så tror jag den är på väg att fuktas igen. Vi kan ju hoppas i alla fall. Jag satt nyss och läste den senaste VR och blädrade ganska ointresserat bland sidorna, fram tills jag kom till sida 34 där Pär Lernström berättar om sin hund. Jag har egentligen redan bestämt mig för att jag vill ha en boxer när jag flyttar hemifrån, en brun en. Men nu när jag kikade lite så har jag nog en ny favorit, tror jag i alla fall. Problemet är nu bara när jag har suttit på google och flickr har jag inte hittat en enda som är söt. I alla fall inte som Floyd, som just är Pär Lernströms hund. Suck, jag får nog rikta mig in på att stjäla hans hund......eller kika på en boxer istället.


Kommentarer
Postat av: Sofia

dvärgschnauzrar som är så söta! :)

2009-05-09 @ 22:35:59
URL: http://sofialjungberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback