back

God kväll på er.
Nu är jag hemkommen för ungefär fyra timmar sedan och har bland annat kollat på Robinson tillsammans med bror. Nu börjar min saknad och längtan igen, 5 hela dagar, tur att det inte är så länge. Jag har redan någon form av ångest för att sova ensam, suck. I helgen nu har jag hunnit med att fotograferia Driola. Så i veckan blir det ett evigt redigerande av 179 bilder, pjuh. Men det blir nog en enkel match skulle jag tro, bilderna blev i alla fall superbra och jag längtar tills jag kan sätta mig och redigera alla för att se resultatet, fint blir det. Nu i veckan ska jag försöka hinna med en hel del, klippa gräset, redigera bilder, träna, packa inför helgen och bara längta, dessutom ska jag försöka göra en del med min psykologi.

Nu ska jag försöka sova.
Puss 

Kommentarer
Postat av: driola

Heeej! Ååååh hjälp vad du har fått jobba, men det blir jättebra! Du får gärna lägga upp några stycken på din blogg om du vill : )

2009-05-25 @ 11:43:37
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback