adobe illustrator

God morgon!
Minns ni bilden jag la upp igår på Kirsten Stewart? Henne som jag illustrerar, jag håller faktiskt på med illustrationen just nu och ska faktiskt börja med håret. Jag provade förut att ta bort fotot jag illustrerar ifrån och vet ni vad? Man ser faktiskt att det är hon, helt otroligt. Jag börjar faktiskt tycka att det här är roligt, riktigt roligt och jag blir så avis på folk som har illustration hemma och kan göra det dygnet runt. Men jag ska i vilket fall önska mig några av Adobes program i födelsedagspresent av släktingar så vi hoppas på det bästa, så håll ögonen öppna mor och far för fler önskningar!

Nu ska jag illustrera vidare och börja med det evighetslånga håret.
Hörs senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback