10.28

God morgon på er.
Det blir en något slapp dag känner jag på mig, jag går till 2 idag och förhoppningsvis får vi sluta ännu tidigare, därefter ska jag sola (tro det eller ej) och sedan hem och plugga hjärnan av mig. Det blir en massa psykologi idag, jag kommer ju troligtvis inte plugga något från och med imorgon. Imorgon är nämligen saknaden över, åter till jordens finaste pussar och kramar, puss. Men innan dess ska jag paddla kanot med klassen imorgon och jag siktar fullt på att inte ens nudda vattnet, tänk vad kallt det är. Resten av veckan ska jag som sagt umgås med min pojkvän, fotografera student och bara ha det väldigt kul, det siktar jag på i alla fall.

Förresten så fyller Matilda år idag, grattis!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback