08.30-16.00

God middag på er!
Jag har precis ätit en stor portion kyckling och pasta nu innan jag tänkte åka bort till Nautilus tillsammans med Mickis och träna ett pass, jag satsar på ett hårt ett. Jag har i alla fall varit ganska tjurig idag på grund av att jag inte ätit någon lunch utan har fått nöja mig med frukost från 08.30 till nu, 16.00. Då har jag haft idrott och varit lagom glad eftersom våran skolmat är helt extrem, jag förstår knappt att man får servera sådan mat till elever, 16 till 18 år gamla som går i skolan och ska anstränga och koncentrera sig. Men jag tänkte skriva mer sen, nu måste jag göra mig iordning och cykla bort till stationen innan klockan hinner bli halv.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback