Varenda skavank

Jag räknade just ut att igår var det exakt ett år sedan jag och Johan träffades för första gången, lite småfint sådär. Jag kommer ihåg att jag vaknade klockan halv 5 första gången, somnade om till 5 för att jag var så nervös. Gick alltså upp vid 5 och fixade allting som skulle fixas. Han anlände klockan 10, ganska exakt om jag minns rätt. Jag hade med mig Mickis och för att återigen dra upp det jag alltid får höra fick han aldrig någon kram när vi sågs första gången, trots att vi då hade skrivit i 3,5 år. Resten av dagen följdes av rådnande kinder, fina kyssar och en massa pirrande i magen bland miljoner av fjärilar.

Ett år sedan jag började känna mig otroligt lycklig, eller för att vara exakt, ett år sedan och en dag.
Du vet att jag älskar dig, varenda del av dig, varenda skavank.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: ja det var riktigt häftigt, gå på det om du får möjlighet någon gång :)

2009-03-27 @ 14:07:45
URL: http://erikalauri.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är så glad gör eran skull! :)

2009-03-28 @ 16:18:18
URL: http://yazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback