"Han skulle kunna göra en cover på Bä Bä vita lamm"

Nu är jag i Katrineholm igen, Sveriges tråkigaste stad också enligt tidningarna. Det har i vilket fall varit en kanon-helg, inget att klaga på förutom alla blåmärken jag har samlat på mig nu under dessa tre dagar. För att dra en snabb genomgång av helgen så har den sett ut ungefär såhär; jag kom till Jönköping i fredags och blev upphämtad av Johan och hans föräldrar, vi åkte till Mullsjö, gick till ICA för att handla mat, såg på Let's Dance och åt glass tillsammans med de  andra som bor där. Lördag fick jag frukost på sängen, vi missade tåget och jag hittade min dröm-vårjacka, dessvärre lite väl dyr, 1999:-, suck! Vi åkte hem från Jönköping och lagade mat, såg på Melodifestivalen med de andra och gick och la oss väldigt tidigt. Söndag vaknade jag vid 02, 04, 06, 09 och 10, åt frukost och därefter åkte  Johan iväg på match, jag tog mig till tåget själv och åkte buss till Norrköping.

Ungefär så har helgen sett ut, jag har varit ifrån Johan i ungefär 7 timmar (lite mer) och jag saknar honom redan.
Måtte veckorna gå snabbt nu!


And I'll be yours forever, as long as you want me by your side, my darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback