Tak-brak

Åh hej och hå vilken dag hörrni! Jag vaknade klockan 8 av att byggarna hade intagit vårt hus och rivit ner taket, det donade och lät hela morgonen och vips var min fina morgonstund förstörd. Men jag antar att det blir så när man börjar sent. I vilket fall så var Frida sjuk idag så det var bara jag och Bertil på Bildstudion idag, vi talade bland annat om sommarjobb och fotografering senare i veckan, jag tror inte det är alltför omöjligt faktiskt, eller....det var inte så jag tolkade det i alla fall.

Jag har tränat idag också, styrketräning, mina ben är alltid helt skakiga efteråt, speciellt när man tar i max. Fint gick det i alla fall och det här kommer bli en riktig träningsvecka. Eftersom vårat kök är sönderrivet så får vi inte någon riktig mat på drygt två veckor, yey! Ikväll var vi iväg till Åsa, Hasse, Tuva & William och fick hemmagjort potatismos med falukorv, allvarligt talat är det helt sjukt gott när man ätit toast 3 dagar i sträck. Men nu mina kära vänner ska jag göra klart min överraskning för Johan, som jag tycker om överraskningar, speciellt att göra dom. Ännu roligare än att få.

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback