Sunday bloody Sunday

Så var det söndag ännu en gång, usch och fy. De tar död på mig, speciellt när min finaste kärlek alltid ska åka ifrån mig på söndagar, sådant gillas inte. Nu kommer det alltså en ny vecka, sista veckan på praktiken och det gör mig knappast mer pepp, tillbaka till skolan utan tidningen kommer inte bli kul. Men för att hitta lite inspiration kollade jag upp hur många dagar det är till speciella händelser i mitt liv.

Göteborg tillsammans med Johan - 6 dagar
Sälen tillsammans med familj & Johan - 11 dagar
1 år - 13 dagar
Sommarlovstart - 83 dagar
Kreta - 102 dagar
Emmaboda - 130 dagar
18 år - 160 dagar


Nu tror jag att jag har hittat en bra start på veckan här, bara att längta så mycket som möjligt så det går snabbt till Göteborg. För er som inte har förstått det så åker jag och Johan till Göteborg för att fira våran 1 årsdag samt att tillbringa lite tid ensamma, bara vi två. Eftersom vi är i sälen då så beslutade vi att det skulle bli bäst om vi åkte till Göteborg istället. Nu ska jag fortsätta se på Wipeout.

Puss!

Kommentarer
Postat av: matilda

"Eftersom vi är i sälen då så beslutade vi att det skulle bli bäst om vi åkte till Göteborg istället."



Den där meningen förstod jag inte..alls... haha!

2009-03-23 @ 08:49:11
URL: http://msvanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback