Sovprat på seminarium

God kväll hörrni!
Jag har tillbringat hela min dag i Stockholm tillsammans med klassen och mediatreorna. Det var längesedan jag skrattade så mycket som på bussresan hem, oj. Men i vilket fall, i Stockholm var vi på Expressen och DN (tidningarna alltså), helt okej intressant men jag hade dessvärre förväntat mig mer. Det var riktigt häftigt att se alla deras löpsedlar under åren, inte alla men jag skulle tro att det var de bästa som hade plockats ut. Massor av löpsedlar alltså, allt från när kungen och drottningen gifte sig och till att John Lennon mördades. Därefter hade vi lunch och två timmars fritid, vi kilade runt på stan och jag hittade den finaste vårjackan som jag köpte, igår då jag åkte ifrån Johan såg jag en tjej som hade en likadan så jag var tvungen att fråga. Men ja, jag hittade den i alla fall och jag var överlycklig hela dagen. Efter fritiden var det dags för seminarium, det tråkigaste ever. Två timmar långt var det, en massa babbel om varumärken och hur man ska marknadsföra ett varumärke vilket vi redan har gått igenom i skolan tillsammans med våran lärare, ren repitition enligt mig. Jag hade extremt svårt att hålla ögonen öppna, jag somnade 5 gånger och pratade dessutom i sömnen 1 gång, bra jobbat Therese, bra jobbat!

+ Jag hittade som sagt min vårjacka som jag verkligen ville ha, jag är överlycklig fortfarande och nu hänger den på min dörr för att tas fram lite senare när det är fint väder och varmt framförallt.

- Seminariet var så dödligt tråkigt, jag hade lust att gå därifrån redan efter 20 minuter. Tack och lov satt Maria bredvid mig och väckte mig lite till och från. Men ja, tråkigare seminarium får man leta efter.


Här är den alltså, beige vårjacka från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback