Praktikdag nr.2

Vilken dag, i 5 timmar höll vi på med en order på ungefär 1700 bilder och när det är cirkus 400 bilder kvar knasar sig skrivaren och det blev superkonstigt, vi löste det i alla fall och ordern blev klar. Till råga på att hade jag av misstag sönder en diabilds-film, Frida gav den till mig och sa att det var bråttom eftersom kunden vill ha den efter en timme tillsammans med tre andra rullar, jag gjorde precis som vanligt och efter att de blivit körda i maskinen så upptäckte vi att det var diabilder, vilket betyder att de inte kan köras i den vanliga maskinen för då förstörs bilderna, good work Therese, very good work! Annars har dagen bara flugit fram, jag har otroligt roligt på Bildstudion och det är riktigt roligt att praktisera där, jag hoppas alla andra klasskompisar har det lika bra?

Nu ska jag skriva bokrecension så jag får skriva mer ikväll istället.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback