Praktikdag nr. 5

Äntligen helt, så extremt skönt men jag skulle lika gärna kunna praktisera resten av helgen, i och för sig är det väldigt skönt att sova ut för en gång skull. Även om jag inte börjar förrän klockan 10 varje dag så blir jag väldigt trött, jag är en otroligt morgontrött människa som hatar att gå upp tidigt och älskar att gå och lägga mig sent. Idag har jag i alla fall försökt få det att funka med APS-rullarna,  jag fick äntligen fast den men jag snurrade in den åt fel håll så den föll ut igen, suck! På måndag ska jag försöka igen, mitt tålamod börjar tryta men jag ska bannemig fixa det. Därefter har jag mestadels fixat till KAIK-bilder som min handledare tog igår. Men ja, nu är det helg och jag ska lägga allt  åt sidan, ikväll står bowling på schemat.

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback