Praktikdag nr. 4

Det har nog aldrig varit så lugnt som det var idag, innan lunch satt jag och fixade med diabilder och scannade in dom i datorn, lunch sen tillsammans med Anna och därefter har jag försökt lära mig hur man pillar i APS-rullar i de tomma burkarna, hur klurigt som helst och efter en halvtimme eller något gav jag upp och lät proffsen göra jobbet. Inte alls många kunder men jaja, jag överlever.

Jag har i alla fall fått ett samtal från läkaren som skulle ringa idag och efter att ha förklarat allting och fått fram vad jag vill så fick jag till slut ett ja och en remiss är skickad till Sophiahemmet. Så ja, det har jag fixat till idag i alla fall, skönt att få något gjort trots att det har varit en extremt seg dag. Men imorgon är det äntligen fredag och då ska jag iväg och bowla med Mickis & Ellen, trevligt! Förresten ska jag försöka hålla mitt löfte om att träna 3 gånger den här veckan, vilket betyder att jag måste träna fredag, lördag och söndag.....jag tror jag minskar löftet till 2 gånger istället. Nästa vecka satsar vi stenhårt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback