Praktikdag nr. 12

Dagen har varit otroligt lugn och jag fick gå redan vid halv 3, inget jag klagar på med det här fina vårvädret som var idag. Tyvärr blev det kallare mot kvällen men i alla fall, njut varje sekund är mitt tips! Mja, något mer intressant om dagens praktik kan jag inte komma på.

Ellen kom och mötte mig så vi gick iväg till Friskis för att fixa spinningkort, så för att peppa oss lite extra så bokade vi in oss på ett pass redan imorgon. Så imorgon, från 19.15 och en timme framåt sitter jag på en smal spinningcykel som glider uppåt och svettas som en gris, förhoppningsvis. Det är ju meningen att man ska bli trött och svettig så ja, varför inte. Men nu ska jag försöka komma igång med min nobel-bok, önska mig lycka till.....jag lär behöva det.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback