Kom, ge mig sommar!

Jag satt och kollade på gamla sommar-bilder nu från förra året och som jag började längta! Som jag vill kunna vara ute hela natten, få massor av myggbett att klia sönder nästa morgon. Som jag vill kunna vakna och känna den här riktiga "sommarlukten" eller att man känner att det har regnat hela natten. Sitta på altanen och äta frukost, massor av frukost, mjölk och jordgubbar och vara så extremt trött för att därefter vakna till liv och åka ner till sjön för att bada. Ligga på en brygga och sola för att komma hem på eftermiddagen, röd som en kräfta eller om man har tur, en början till en snygg bränna.

Här är några av de bilderna som väcker min sommar-längtan till liv.


Söderköping tillsammans med familjen & Johan

Mallorca tillsammans med mor.

Johans sommarstuga Torsö i slutet av Juli.

Alla treor tog studenten, ett år kvar, shalalalala!

Göteborg tillsammans med Mickis, Ellen, Johan och några fler. Början på sommaren.

Jag längtar till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback