It burns!

Jag känner mig helt slutkörd och helst av allt skulle det vara skönt att lägga sig ner i sängen och sova hur länge som helst. Spinningpasset gjorde susen ska jag säga, jag är dödstrött i benen och eftersom jag redan hade förjävlig träningsvärk så är det inte bättre nu i alla fall, under hela passet kändes det som att min rumpa och mina lår förbrändes till ingenting, extremt skönt när man verkligen känner att musklerna jobbar till max och att man knappt kan sluta skaka efteråt. För tillfället vill jag inte ens spänna benmusklerna med rädsla att de ska slitas sönder, ungefär. Men skönt var det och man får tänka framåt mot sommaren, jag får ha det som motivation helt enkelt. Men jag känner mig på ett väldans musikhumör, jag kan inte sluta och bara stänga av, det funkar inte riktigt så.

Men nu ska jag först och främst boka ytterligare ett spinningpass nästa vecka,
och så blir det ju vattengympa imorgon.
Se framåt var det ja.....
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback