Frukostfika

Näst sista dagen på Bildstudion alltså, en aning sorgligt måste jag säga eftersom jag har trivts extremt bra där, hellre där än skolan faktiskt, men jag kan ju inte riktigt klara mig utan de i klassen hur länge som helst. Vi bestämde i alla fall att vi ska ha en frukost-fika imorgon eftersom det är sista dagen för både mig och Frida. Men det blir nog trevligt i vilket fall som helst.

Snart är det spinningdags, jag är pepp som tusan, lite i alla fall. Men det blir nog bättre när jag kommer dit skulle jag tro. Vi hoppas på det i alla fall, eftersom vi ska träna dubbelt idag, direkt efter spinningen ska vi åka ner mot Duveholmshallen och köra vattengympa med alla 40+are.

Men ja, vi hörs senare!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback