En envis en

God kväll hörrni!
Så gott det var med våfflor, otroligt vad man uppskattar riktig mat när man inte har något kök. Men det går framåt med arbetet i alla fall och om jag har förstått det rätt så ska de börja lägga golvet imorgon.

Just det, jag har glömt bort att berätta en väldigt rolig grej för er, i söndags skulle farmor och farfar skjutsa oss till Nyköping eftersom en klasskompis till Johan skulle hämta honom där. Men tiden ändrades så vi skulle ringa till dem för att berätta det men efter att jag hade ringt ungefär 5 gånger och fortfarande inget svar så bestämde vi oss att åka dit och se om de var hemma eftersom de alltid svarar i telefon. Så ja, vi åker dit, knackar på och kliver in. Där sitter farmor och farfar i soffan helt avslappnade, äter frukt och ser på TV.

(Jag) - Har ni varit iväg någonstans?
(Farmor) - Nej nej, vi har varit hemma hela tiden.
- Varför har ni inte svarat då?
- Jaha, var det du som ringde, jag trodde det var den där från Afrika som vill sälja en massa saker.
- Haha, nej det var jag som ringde.
- Ja, jag sa det nu sista gången du ringde; Det var en envis en!


Åh min farmor är så rolig och snäll.
<3

Kommentarer
Postat av: matilda

våfflor är inte riktig mat...



ja, jag är på kommenterarhumör idag! :D

2009-03-26 @ 09:27:59
URL: http://msvanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback