Efter 29 dagar

Åh, första skoldagen avklarad. De lektioner som har hunnits med är bland annat idrott, svenska och mediakommunikation. Jag blev klar med min nobel-bok igår förresten, och så redovisade jag den idag. En aning nervös gick jag in tillsammans med Maria i rummet för att börja prata. Det gick tydligen väldigt bra, ett högsta betyg och ett MVG på pappret var vad jag fick, jag är ruskigt nöjd!
Jag skulle egentligen behöva städa mitt rum ganska rejält nu, men om en halvtimme ungefär ska jag iväg och träna spinning med Ellen. Men det ska nog gå bra och så får jag ta en kvälls-städning istället. Nu ska jag diska är det tänkt.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Ja Inger var på bra betyg humör idag måste jag säga ;) Alltid kul när det går bra på sådant där ju :D Kul kul :D

2009-03-31 @ 16:48:13
URL: http://erikalauri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback