Breaking dawn

Spinning är nog min träningsgrej tror jag, jag känner verkligen hur kul det är och då man är helt slut i kroppen blinkar ledaren till och man får verkligen kraften tillbaka till att fortsätta trampa. Men jag tror att jag ska fortsätta med medelpass just nu eftersom att jag känner mer på det och det är väl det som är meningen när man tränar, att man ska känna att kroppen och musklerna anstränger sig till max?

Efter träningen har jag i alla fall ätit, varit ute och gått tillsammans med Ellen i en timme och duschat såklart. Nu ska jag bara ta det lugnt, se på "Mamma, det är en kändis i köket" och så ska jag påbörja en ny bok. Den sista Twilight-boken hade jag tänkt mig, om den är lika bra som de andra böckerna ska det nog inte vara något problem.


Jag kommer sakna böckerna, så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback