Biotajm - Män som hatar kvinnor

Jag känner att jag har blivit en riktig bio-människa, helt otroligt. Ikväll ska jag, mamma, Bisse och Anna se på "Män som hatar kvinnor", ni vet, filmen hela Sverige pratar om i princip? Stieg Larssons bok som har blivit filmatiserad nu, alla böcker som han har skrivit i Millenium-serien är helt otroligt bra. Förmodligen kommer den här serien bli likadan som Twilight-serien, jag vill bara ha mer och mer. Jag har fortfarande inte tröttnat på Twilight och det var ändå förra året jag läste alla böcker på mindre än en månad och därefter har jag sett filmen ett x antal gånger. Nu kan jag knappt vänta tills den andra boken kommer ut på bio, ännu mindre att den sista boken ska översättas.

Bara för att jag hade lite tid över nu så var jag tvungen att leta lite, den fjärde och sista Twilight-boken kommer ut på svenska den 12 mars, den engelska översättningen är Breaking Dawn men kommer att översättas "Så länge vi båda andas" på svenska. Hemskt vilka fina översättningar det är, fina småtexter sådär.
Första boken heter ju "Om jag kunde drömma", andra heter "När jag hör din röst" och den tredje heter "Ljudet av ditt hjärta". Fina titlar sådär.

Nu ska jag iväg på bio.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback