vardagslugn

Tudeloue på er!
Himlans vilket väder det är, helt galet och en stor big high five på det! Dagen har gått åt att sommarjobba, spela kubb tillsammans med Anna och Erika och jo, äta glass. I stort sett är det allt  jag har gjort idag. Men vet ni vad? Jag tycker om att göra ingenting, samtidigt som jag tycker om att vara fullbokad hela veckan, en mixning kanske är det bästa?

I vilket fall som helst fick jag ännu en dag att jobba, eftermiddag på onsdag. Det betyder att jag börjar vid klockan 1 och slutar 5. Men mest av allt skulle jag nu vilka vara ledig från torsdag så jag kan umgås tillsammans med min älskling, helt otroligt vad man kan sakna en människa på bara en dag, inte ens ett dygn. Men nu ska jag tvätta ansiktet rent från smink och därefter ska jag fortsätta redigera studentbilderna jag tog förrförra veckan på Josefine och Emelie.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback