peanut

Hallå på er.
Jag är nog nere i en blogg-svacka just nu känns det som. I vilket fall, min söndag har varit som en börs-tabell, ena studen känns allting super och jag vill bara njuta av allting. Andra sekunden kommer jag på allting jag måste göra, som att träna, städa och plugga, sånt får ner mitt humör ganska rejält. Suck, men nu är jag snart klar med allt städande och mitt rum är renare än på länge, eller jag har ju dammsugning och golvtvättande kvar men efter det är det kliniskt rent! Min tid runt all tråkighet har jag fyllt med musik, roliga klipp och en massa Jeff Dunham, ni vet buktalaren? Min favorit är Peanut och därför råder jag er att kolla på det här klippet och jag hoppas att ni skrattar lika mycket som jag gör - varenda gång.


Jag vill också kunna buktala, så fruktansvärt skickligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback