talang

Godkväll (?) på er, det blir en väldigt sen uppdatering nu.
Maria, Clara och Frida har varit här och haft det trevligt, kikat fotboll och liknande. Väldigt trevligt, Frida höll på att gå i taket när Sverige sumpade sina chanser i fotbollen. Dessutom tycker vi inte om Zlatan längre, om han nu är "i sin bästa form någonsin" borde man väl tamme tusan få in en boll  i mål? I vilket fall har töserna åkt hem nu och jag sitter och kikar på en massa olika klipp, just nu talang-klipp. Allt från Zilla & Totte till killen som sjöng om att han dejtade en transvestit. Älskvärt! Är det bara jag som får den på hjärnan direkt?

Kommentarer
Postat av: Viktor

Skönt att det var någon mer än jag som blev oxtokig när inte Sverige fick in bollen. Fast jag tycker att om det är någon som ska klagas på så är det Kim. Missa en straff får ju bara inte hända :(

2009-06-07 @ 01:24:50
URL: http://hoogberg.blogg.se/
Postat av: Johan

Den största boven är ju Lagerbäck!

2009-06-07 @ 12:57:06
Postat av: Viktor

Svar: Jo det är faktiskt sant. Hördes publiken något? :P

2009-06-07 @ 14:42:48
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback