kan man bli arbetsskadad efter 4 veckor och 3 dagar?

God förmiddag på er, eller eftermiddag är det väl nu.
Jag är själv på praktiken, lyssnar på min och Fridas jobbarskiva vi brända när jag var här på praktik och rusar mellan den stora maskinen, datorn och kassan - ganska bra mix om du frågar mig.
Förresten tror jag att jag börjar bli lite yrkesskadad, kan man bli det efter 4 veckor och tre dagar?! Ni vet plingandet som kommer när man går in i en affär, ett sånt plingande har vi ju såklart här på Bildstudion, kruxet nu är bara att jag har börjat höra i syne. Jag springer i full fart till kassan och när jag är framme finns det ingen där, onödig tid på att springa men extra motion i och för sig.

Nu ska jag fortsätta framkalla massor av bilder, prissätta och sätta in i fack.
När jag slutar ska jag träffa Lovisa och därefter mot farfar för att fira honom eftersom han fyller år. Men bilderna på Josefine ska ni få se ikväll och även bilderna som hon och Emelie tog tillsammans.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: ja jag får ta och göra det :P

2009-06-24 @ 16:07:27
URL: http://erikalauri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback