it´s a beautiful day

Helt otroligt vilket bra humör jag har varit på de senaste dagarna, allting går min väg verkligen! Sånt gillar vi, eller hur? I vilket fall fick jag reda på att kjolen jag klickade hem från en blogg blev skickad idag så förhoppningsvis kommer den hem hit redan om någon dag - vi hoppas på det bästa. Dessutom fick jag hem min andra kjol jag klickade hem men nu är jag sådär trött i ögonen igen som jag var igår.

Imorgon börjar jag inte förrän klockan 1 så min plan är att ligga ute och steka rejält fram till halv 12 och därefter duscha. Sen blir det jobb till klockan 5, därefter Lovisa och sedan ska jag fira farfar som fyller år imorgon. Det verkar som att det blir en väldigt bra dag imorgon också!


För du har tagit studenten - fy fan vad du är bra! <3

Nu ska jag sova!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: matilda

Dessutom fick jag hem min andra kjol jag klickade hem men nu är jag sådär trött i ögonen igen som jag var igår.



alltså.. HAHAHA! vad har kjolen och trött i ögonen med varandra att göra?!

2009-06-24 @ 11:29:50
URL: http://msvanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback