brännboll

Fy, hemskt vad dålig jag har blivit att blogga! Helt sjukligt. Min dag i snabba drag är i alla fall att jag har kommit fram till att välja psykologi som tilläggsämne i skolan är det sämsta valet jag någonsin gjort! Vi har spelat brännboll tillsammans med våra braiga treor - det blev helt jämnt! Efter att jag hade räknat fel, ganska rejält fel, pinsamt! Därefter har Media slagit Sam ganska rejält i en liten brännbollsmatch - ingen större förvåning kanske. Jag har massor av bilder att gå igenom nu så de kommer troligtvis upp imorgon.

Ett annat + idag är att jag har fått in två fotograferingar till i veckan. Väldigt roligt! Dessutom har jag hört på ryktesvägar att jag slutar efter lunch imorgon och på onsdag ska vi försöka bli lediga. Vi hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback