17 år & 11 månader, imorgon

God kväll!
Jag är helt färdig för sängen och kikar på OC. Jag håller dessutom på att bättra på min önskelista lite ytterligare, otroligt vad man hittar många mumsiga saker när man väl sätter igång och kollar. Jag tror nästan att jag ska sitta här ytterligare ett tag och gotta mig i vad man kan önska sig. Det är ju trots allt bara en månad kvar tills jag fyller år. Helt otroligt vad snabbt allting går, ena stunden har man precis fyllt 17 och tänker; ååååååh ett heeeeelt år kvar tills jag fyller 18, ååååh! och nästa stund är det bara en månad kvar tills man fyller 18 och tankarna springer runt i huvudet om körkort, jobb och ekonomi. Suck....

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Ja jag är också sjukt nervös för halkan, även om det är en bit kvar. Den känns värre än uppkörningen nästan xD haha

Men snart har vi körkortet i handen! ;) hihi

2009-07-29 @ 13:14:08
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback