är man skolpigg då?

Det blev en riktigt sen frukost idag, runt halv 12 tog jag mig tid att sätta mig och äta efter en lång promenad tillsammans med Mickis nu på morgonen, helt otroligt vad morgonpigga somliga kan vara. Jag tror att jag kanske ska ställa klockan på 9 varje morgon nu fram till skolan börjar så man är lite inne i att gå upp tidigt. På tal om pigg, ses man som för skolpigg om man redan nu har planerat med mappar och saker inför skolan? Hm, igår kom jag nämligen lite tidigt till jobbet och slank in på Åhléns en stund. Jag hittade så klart både det ena och det andra och köpte med mig 4 stycken mappar, fyra stycken! , ett skrivhäfte, små post-itlappar och dessutom en slags pärm där jag tänkte ha inspirerande bilder jag själv har tagit. Nu ska jag bara välja ut alla bilder till den. Det enda jag inte köpte, än i alla fall var en kalender för nästa år, man ska ju se framåt. Sägs det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Det verkade va en rolig film iallafall, den heter Be kind rewind, du kan ju kolla trailern! ;)

2009-07-30 @ 18:51:19
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: mango

ihi! jag älskar att köpa saker inför skolan :) Har själv bara köpt tuschpennor och en pärm hitills.

2009-07-31 @ 14:45:37
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback