ska vi inte stressa lite mer? medan vi ändå är igång

Verkar som att allting är försenat idag, först var bussen till mjölby försenad i 5 minuter, jag ska tillägga att jag hatar att vara sen, jag vill inte vara sen för då missar jag saker. Inte bra. I vilket fall så satt jag superstressad på bussen eftersom jag bara hade 10 minuter på mig att få ut biljetten och springa till spåret. När jag stressat som en tok och fått ut biljetten, sprungit till spåret och är sådär lagom mysigt svettig samt eftersvettig ser jag att, vad? Är tåget försenat i 15 minuter, hurra! Jo, visst, det skulle jag kunnat jubla över om det inte vore så att det sista tåget som skulle ta mig till Katrineholm fanns i Norrköping och det bara var 10 minuter innan det skulle gå när jag skulle ha kommit till Norrköping. I stort sett så har jag haft ont i magen för att jag inte skulle ha hunnit med något idag.
För att bre på lite mer stress och lite förebyggande magsår ska jag stressa ner till jobbet nu, 3 timmar och ja. Fint blir det. Sen kommer Johan hit, <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback