rip curles

Jo förresten, jag glömde säga det förut men jag fick en liten, liiiiiten, minichock igår när jag anlände. Min pojkvän har nämligen rakat bort sina lockar, förstår ni? De fina lockarna som jag brukade borra in min näsa i och dra mina fingrar igenom är borta. Vart ska jag nu har händerna? Dessvärre hade jag inte rätt i att han inte skulle passa i det, för det gör han....tyvärr. Tack och lov växer det ut och om han rakar bort det igen kommer jag gråta floder. Eller så snor jag alla rakapparater som finns och gömmer undan dom tills dessa dumma idéer har försvunnit, är det en liten tonårsrevolt kanske?


Förstår ni hur tomt och sticksigt det är?
Ett ord...snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback